Reklamace / Vrácení / Výměna zboží
REKLAMACE
Přišlo vám zboží, které má vadu nebo je poničené? Nebo se s vaším zbožím po pár nošeních něco přihodilo? Můžete ho reklamovat. Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Záruka se nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem (mechanické poškození, chybné praní, používání nesprávných čistidel apod.).
Postup pro reklamaci
Zboží přijímáme jen VYPRANÉ, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Doplňky neperte v pračce, jen ručně. V opačném případě si účtujeme částku 300 Kč za vyprání nebo vyčištění zboží.
Očištěné reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice. U nosících bund pošlete všechny vsadky. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo účtenky a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde: REKLAMAČNÍ LIST
Poslání
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno z výdejních míst po celé ČR a na Slovensku. Seznam těchto míst najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo 99443040. O všechno ostatní se postarají oni, dopravu hradíme my.
Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.
Co potom?
Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech či vyřízení reklamace, budete informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
Více informací viz Obchodní podmínky.
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ST 11:00–18:00, +420 605 969 151, info@segrasegra.cz
Reklamační řád
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
- Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
-
Záruka se nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem (mechanické poškození, chybné praní, používání nesprávných čistidel apod.). V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Značka SegraSegra provozující e-shop www.segrasegra.eshop.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Odpovědnost za vady v případě objednávky použitého zboží SECOND SGR.: V případě objednávky zboží SECOND SGR. se jedná o použité zboží. Lhůta k uplatnění práva z vady, která se vyskytne u zboží SECOND SGR., činí jeden rok. Nároky z práv z vadného plnění tak lze uplatnit pouze ve vztahu k vadám, které se vyskytnou do jednoho roku od doručení zboží SECOND SGR..
Jakost a vlastnosti zboží SECOND SGR.: Jelikož je zboží SECOND SGR. použitým zbožím, za vadu zboží SECOND SGR. se nepovažují běžné známky užívání a opotřebení, které zboží mělo již při převzetí kupujícím, a na takové vady se tudíž neuplatní práva z vadného plnění. Za běžné známky užívání a opotřebení, které zboží mělo již při převzetí kupujícím, či za nedostatky zboží a jeho vlastností, které byly zjevné již z popisu zboží, neposkytujeme žádnou záruku.
Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží (u nosících bund včetně všech vsadek), spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury, účtenky) na adresu: SegraSegra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809 nebo využitím služby Zásilkovna.
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151, info@segrasegra.cz
VRÁCENÍ
Nesedí vám objednané zboží? Zboží objednané z e-shopu můžete vrátit do 14 dnů.
Na zboží uhrazené v kamenném obchodě se možnost vrácení nevztahuje, lze jej však do 14 dnů vyměnit za jiné zboží nebo dárkové poukázky.
Postup pro vrácení
Nepoužité zboží vložte nejlépe do původní krabice spolu s fakturou. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář pro vrácení, který je ke stažení zde: VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Poslání
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno z výdejních míst po celé ČR a na Slovensku. Seznam těchto míst najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo 99443040. O všechno ostatní se postarají oni, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 85 Kč v případě podání v ČR a 90 Kč v případě podání na Slovensku.
Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nesedí vám velikost? Nic se neděje, zboží můžete vyměnit! Nejlepší bude, když si uděláte novou objednávku, aby vám správná velikost neutekla. Do poznámky v objednávce napište spolu s číslem původní objednávky, že se jedná o Výměnu, zboží neplaťte, dopravu ano. Jakmile nám přijde vaše vratka na sklad, dáme vám vědět e-mailem a poté zašleme objednávku novou.
Postup pro výměnu
Nepoužité zboží vložte nejlépe do původní krabice spolu s fakturou. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář pro výměnu, který je ke stažení zde: VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Poslání
Nejrychlejší cesta je Zásilkovna. Balíček odneste na jedno z výdejních míst po celé ČR a na Slovensku. Seznam těchto míst najdete zde.
Na pobočce stačí obsluze nadiktovat naše identifikační číslo 99443040. O všechno ostatní se postarají oni, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 85 Kč v případě podání v ČR a 90 Kč v případě podání na Slovensku.
Pokud nemáte možnost zaslat balíček přes Zásilkovnu odešlete na vlastní náklady přes jakéhokoliv dopravce na adresu: SegraSegra, Fr. Křížka 1394/27, Praha 7, 170 00, tel.: +420 777 131 809.
Nebo ho doneste k nám do obchodu na stejné adrese.
Podmínky vrácení
Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje. Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.
Více informací viz Obchodní podmínky.
V případě potřeby volejte nebo pište: PO–ČT 12:00–19:00, +420 605 969 151, info@segrasegra.cz